September 2010
Monday, 13 September 2010
|
|
Т. Рисей Щораз частіше по телебаченню чи у пресі нам доводиться зустрічати гасло, що «молодь – це наше майбутнє», а навіть і більше – «надія нації». Особливою характерною рисою молодих людей, незалежно від національної приналежности та раси, є потреба спілкування із такими ж, як вони. Так було колись, нічого не змінилось і тепер. Це прагнення є закладене Богом у природу людини, тому нормою є те, що молодь має тенденцію гуртуватись у «компанії». Саме тут на 60 % формується виховання людини. Звичайно, що кожне подібне товариство буде мати свого лідера, якого називатиме «душею цієї компанії». Від нього в основному залежатиме загальна поведінка инших друзів, їхній стиль вбрання, уподобання, хобі, спосіб відпочинку, погляди на життя, шкала вартостей тощо. Часто батьки залишаються дуже невдоволені тим, які друзі оточують їхню дитину. Детальніше...
|
|
Sunday, 12 September 2010
|
|
З початком нового навчального року у Дрогобицькій Духовній семінарії відновився звичний порядок життя. Поряд з духовним вихованням та інтелектуальною підготовкою семінаристи знаходять час і на різноманітні ініціативи. Однією з таких ініціатив є футбольний турнір між різними курсами семінарії. Цьогоріч він розпочався у вівторок, 7 вересня 2010. Детальніше...
|
|
|
Циб А. Усім відома аксіома, що молодь – обличчя будь-якої країни. По тому, як живе молодь, чим вона живе, яке ставлення до неї з боку держави, судять про ту чи иншу країну. Звичайно, інтереси у молодих людей різноманітні: політичні, культурні, наукові тощо. І кожен гурт, група молодих людей прагне захитити свої інтереси, прагне знайти підтримку, прихильників, однодумців. Так створюються різноманітні дитячі і молодіжні організації, рухи. Детальніше...
|
|
Saturday, 11 September 2010
|
|
О. Чупа Історія Католицької Церкви на болгарських землях своїми початками сягає ІХ ст., коли за царя Бориса І на ці землі прийшли перші католицькі місіонери. Їхня діяльність була безуспішною, а згодом болгари прийняли християнство із Візантії. 1204 р. болгарський цар Калоян (1197-1207) підписав унію із Римською Церквою. Це був політичний хід для збалансування релігійного впливу Візантійської імперії. Ця унія була короткотривалою. Вона завершилась, коли Рим оголосив війну Болгарії і коли було відновлено Болгарський патріярхат 1235 р. Відтоді упродовж багатьох століть Католицька Церква не вела жодної діяльности на болгарських землях. Детальніше...
|
|
Friday, 10 September 2010
|
|
Зимомря М. Наступає час, коли відбувається процес повернення до правди, до історичної пам’яті. Але важко відчиняються рамена вікон, засохлі від часу, а ще більше від обставин, конкретно зумовлених тією чи иншою добою. Так звані «білі прогалини» літопису рідної історії, як незагоєні рани, болять, турбують відлунням дзвону пам’яті. Адже численні зайди – свої й чужі – з успіхом чи без нього робили спробу перетворити наш люд на манкуртів без роду й племени, на Іванів без пам’яті, слави й гідности. Вони не лише топтали, але й знищували світлі пам’ятки та її творців, нев’янучу красу книжки й письменства, а передусім упосліджували факти – фундамент спадщини українського народу. Однак його творчі надбання, як відомо, ніким нам не визичені і ні в кого нами силою не взяті. Вони складають гордість України, її духовних змагань на усіх етнічно українських теренах. Детальніше...
|
|
Wednesday, 08 September 2010
|
|
Інтерв’ю з о. д-ром Мироном Бендиком
Шановний отче, відомо, що над словесним вмістом Катехизму працює близько тридцяти авторів. Чи така кількість сприяє роботі?
Насправді автором цього твору є багатомільйонне суспільство, яке належить до УГКЦ. Катехизм задумано так, і в цьому його особливість, що він має виражати думку всієї Церкви. Тому ми намагаємося врахувати і озвучити кожне судження, яке вже не є приватним, але належить до певних церковних кіл. Взагалі, якщо бути справедливим, то першим автором книги безперечно є благодать Святого Духа, яка, як ми віримо, діє через Синод наших єпископів, бо всі стадії творення Катехизму отримали попереднє благословення учасників Синоду. Їхня апробація щоразу ставала для нас вказівкою переходити до наступного етапу. Тому було б несерйозно і некоректно казати, що існує тільки авторська група. У такому випадку це був би вже не Катехизм УГКЦ, а зібрання поглядів якоїсь певної церковної громади. Відтак специфіка нашої праці неминуче вимагає довші терміни творення тексту, оскільки його мета унікальна. Зрештою, в усіх Церквах, де писались аналогічні катехизми, ця творчість вимагала дуже великих часових затрат. Детальніше...
|
|
Friday, 03 September 2010
|
|
І-й курс
1. Біблійна історія (Старий Завіт) - 15.30-16.15
2. Літургіка – 16.20-17.05
3. Літургійний рік – 17.10-17.55
ІІ-й курс
1. Церковна історія – 15.30-16.15
2. Божественна Літургія – 16.20-17.05
3. Біблійна історія (Новий Завіт) – 17.10-17.55
ІІІ-й курс
1. Церковний спів – 15.30-16.15
2. Вечірня та утреня – 16.20-17.05
3. Катехизм – 17.10-17.55 Детальніше...
|
|
Thursday, 02 September 2010
|
|
2 вересня 2010 р. у Дрогогобицьку Духовну семінарію завітав владика Дімітріос (Салакас), екзарх Грецької Греко-Католицької Церкви. В рамках свого візиту владика Дімітріос, який довгий час був професором східного канонічного права багатьох вищих церковних навчальних закладів, прочитав для семінаристів коротку лекцію, взяв участь у Вечірньому богослужінні та розділив спільну трапезу з студентами та ректоратом семінарії. Детальніше...
|
|
Wednesday, 01 September 2010
|
|
1 вересня 2010 року у Дрогобицькій Духовній семінарії розпочався навчальний рік. Почалося святкове дійство о 9.00 год. у семінарійній каплиці, де брати молитвою I і III часів готувалися до Божественної Літургії. Апогеєм святкування початку нового навчального року стала Архиєрейська Божественна Літургія, яку очолив преосвященніший владика Юліан (Вороновський). Слова «Благословенне Царство…», якими о 10.00 розпочалася Божественна Літургія, таїнственно ввели присутніх семінаристів і їх батьків у Царство Боже. Детальніше...
|
|
Page 2 of 2
<< Start < Prev 1 2 Next > End >>
|