Мельникович Іван, «Репресії радянської влади проти Української Греко-Католицької Церкви у 1939-1946 рр. в оцінці документів за книгою Михайла Гайковського «Хресною дорогою»» (керівник – мгр. І.Бриндак, рецензент – о.ліц.І. Козанкевич) |
|
|
|
ВСТУП Уже на самих початках християнства в Україні прослідковуємо намагання сусідніх держав впливати на нашу Церкву, використовуючи її у своїх цілях. Ситуація ще більше погіршилась у ХХ ст. з приходом радянської влади. Саме цей період виявився найбільш трагічним як для українського народу, так і для Української Греко-Католицької Церкви. Складовою частиною кривавого насилля в Україні стало навмисне переслідування релігії та насадження атеїзму. Знову справдилися слова Христа «Переслідували мене – переслідуватимуть і вас» (Ів. 15:20)
|
|
Мартинюк Юрій, «Вчення про Божу Мудрість митрополита Андрея Шептицького на основі творів «Божа Мудрість» та «Християнська праведність»» (керівник – о.ліц. І.Гаваньо, рецензент – Б.Завідняк) |
|
|
|
ВСТУП Дослідження богословської думки митрополита Андрея Шептицького – актуальна тема. Аналіз богословської спадщини архипастирів Української Греко-Католицької Церкви є реальною спробою ідентифікувати власне богослов’я, яке плекалось упродовж віків ще від хрещення князем Володимиром Київської Руси. Саме такий підхід дає змогу окреслити та ствердити особливості та оригінальність богослов’я Київського християнства, спадкоємицею якого є УГКЦ.
|
Кравців Володимир, «Постать духовного отця у богословській спадщині преподобного Йоана Ліствичника на основі його твору «Ліствиця»» (керівник – о.ліц.Г.Комар, рецензент – о. М. Коліщак) |
|
|
|
ВСТУП «Наш світ має крайню потребу духовних отців. Він часто їх відкидав, бо вони здавались йому такими, що не викликали довір'я, або їхній спосіб навчання виглядав вже застарілим і мало захоплюючим для тогочасної ментальності. Тепер, однак, світ намагається знайти нових і тому страждає у страсі та непевності, не маючи живих духовних зразків, ані певних орієнтирів. Той, хто є отцем у Дусі, якщо справді ним є, – а народ Божий завжди умів такого розпізнавати, – не буде ніколи намагатися вчинити інших цілком подібними до себе, але допоможе знайти дорогу до Царства».
|
Древняк Андрій, «Християнські основи виховання у педагогічній спадщині Памфіла Юркевича» (керівник – о.ліц.Г.Комар, рецензент – о. М. Коліщак) |
|
|
|
Вступ
Питання християнського виховання для сьогочасного суспільства має важливе значення, адже добре виховання є запорукою здорової нації. Пропоноване дослідження є спробою розглянути християнське виховання у педагогічній спадщині українського християнського філософа і педагога XIX століття Памфіла Юркевича, ім’я і діяльність котрого, з певних причин, є маловідомим в Україні.
|
Бонис Андрій, «Євангельські християни-баптисти як історична конфесія України за матеріалами сучасних релігієзнавців» (керівник – о.ліц.І. Гаваньо, рецензент – мгр. І.Бриндак) |
|
|
|
ВСТУП Україна – це багатоконфесійна держава. В останнє тисячоліття історії України визначальною релігією, яка задає напрям у житті суспільства, є християнство. Свідчення саме християнської віри відбулось на берегах Дніпра, з прийняттям хрещення князем Володимиром й народом Руси 988 року. Однак неможливо оминути виникнення і поширення ідей реформації в Україні, зокрема баптизму, який як конфесія широко поширений на території України в наш час.
|
|
|
<< Start < Prev 1 2 Next > End >>
|
Page 2 of 2 |