РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 26/03 Працівники РЦ "Назарет" розповіли семінаристам про залежності та механізми їх запобігання
- 25/03 Дрогобицька духовна семінарія видала збірник проповідей на нерухоме коло літургійного року
- 24/03 Семінаристи помолилися Вечірню та Утреню з нагоди свята Благовіщення
- 23/03 Семінаристи долучилися до спільної молитви за зцілення ран війни в Україні та на Близькому Сході
- 22/03 Читайте 97-ий номер семінарійного часопису "Слово"
Найпопулярніше
- ЕФФАТА ДДС: Взаємозвʼязок між Старим і Новим Завітом (випуск №30) [ВІДЕО]
- Літургійні особливості монаших обітів
- Монаші чини та згромадження: історія утворення, харизма та особливість…
- На межі життя і смерті
- Наука і релігія
- ЕФФАТА ДДС: Християнський погляд на патріотизм. Частина 3 (випуск №31) [ВІДЕО]
- Науковці-святці
Представники Дрогобицької семінарії взяли участь у Генеральній Асамблеї Європейських Богословських Бібліотек |
П'ятниця, 17 вересня 2021 15:58 | |||
6-7 вересня 2021 р.Б. відбулася 49-та Генеральна Асамблея Європейських Богословських Бібліотек (з фр. Bibliotheques Europeennes de Theologie - BETH), яка включає включає 15 бібліотечних асоціацій Європи. Учасниками цьогорічного засідання були й представники Асоціації богословських бібліотек України, до якої входить Бібліотека Дрогобицької духовної семінарії. Від нашої семінарії у заходів взяли участь бібліотекар п. Галина Заячкевич та викладач п. д-р Ендрю Квінлан. Основна тема цьогорічної асамблеї BETH "Інформаційна грамотність у європейських богословських бібліотеках". З огляду на ковідні обмеження цей захід відбувся online. Конференцію відвідало майже 60 учасників з Бельгії, Італії, Німеччини, Нідерландів, Хорватії, Боснії і Герцеговини, Польщі, Фінляндії та інших країн. Україну представили Українська Євангельська Теологічна семінарія, Дрогобицька духовна семінарія, Волинська Православна Богословська Академія і Бібліотека УКУ. Спікери ділились досвідом впровадження та реалізації різноманітних сервісів з навчання студентів інформаційної грамотності, а також використання платформ для організації навчального процесу чи написання власних дослідницьких робіт (наприклад, ILIAS, LIMO, Zotero, KUBIC та інші).
|