Translate into...
Newsletter
- 17/07 Роман Ковівчак, «Заповідь любові до ворогів (Мт 5,43-48 і Лк 6,27-35). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент – о. ліц. Андрій Нискогуз)
- 16/07 Звернення з приводу мобілізації священнослужителів
- 14/07 Святоволодимирове християнське коріння української державності
- 12/07 Андрій Капустинський, «Антикантівська полеміка в "Теодицеї" бл. Антоніо Розміні» (науковий керівник – о. д-р. Богдан Завідняк, рецензент – о. ліц. Іван Гаваньо)
- 10/07 Моральна оцінка науково-технічного прогресу
Most Read
- Дмитро Білий, «Господня молитва (Мт 6,9-13; Лк 11,1-4). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Ростислав Приріз, рецензент – о.ліц. Андрій Нискогуз)
- Там, де замовкає наука
- Філософія – провідниця до богослов’я
- Дмитро Голик «Дівицтво і материнство Пресвятої Богородиці за книгою американського професора-богослова Бранта Пітра "Ісус Христос та єврейські коріння Діви Марії: Розкриття образу Матері Месії"» (наук. кер. – о. ліц. Іван Гаваньо, рец. – о. В.Тухлян)
- Микола Цмоканич, «Проблематика ґендерної ідеології у творчості Ґабріели Кубі», (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Моральна оцінка науково-технічного прогресу
- Релігія та наука: чи існує конфлікт?
У Дрогобичі розпочався практичний курс місійного служіння для семінаристів [оновлено, ФОТО] |
![]() |
![]() |
![]() |
Monday, 23 June 2014 15:13 | |||
З 23 по 29 червня учасники місійного курсу почують свідчення місіонерів з Італії, Греції, Росії, Казахстану, Сербії, Естонії та з місійних теренів Центральної, Східної і Південної України, зокрема, Єпископа-помічника Київської архиєпархії Йосифа (Міляна), Екзарха Луцького владики Йосафата (Говери), Екзарха Харківського владики Василя (Тучапця), єпископа-помічника Стрийського владики Богдана (Манишина) й інших. Впродовж останніх трьох днів у курсі традиційно візьмуть участь наречені семінаристів, які планують послужити Церкві в одруженому стані. Див.фоторепортаж:Â
|