січня 2012
|
26 січня 2012 р. Б., в п'ятницю ввечері по закінченні Молебня до Пресвятої Богородиці братчики семінарійного Братства "Введення в храм Пресвятої Богородиці" зібрались у актовому залі Дрогобицької Духовної Семінарії, щоб там поділитись своїми враженнями від цьогорічних різвдяних поїздок на місійні терени Східної та Південної України. Помолившись молитву "Царю Небесний", брати почали розповідати про свою діяльність на цих парафіях.
Детальніше...
|
|
|
18 січня 2012 року Божого у Навечір’я Богоявлення Господнього стіни Дрогобицької Духовної Семінарії відвідали правлячий архиєрей Самбірсько-Дрогобицької Єпархії УГКЦ преосвященніший владика Ярослав (Приріз) та владика-ємерит цієї ж єпархії Юліян (Вороновський). Привітавши владик колядою, семінаристи повернулися у свої кімнати, щоб там вітати в себе єпископа з йорданською водою і його архиєрейським благословенням. «Явився єси днесь вселенній, і світло твоє, Господи, знаменувалося на нас…», – лунали повсюди співи і сповіщали про радість Господнього Богоявлення.
Детальніше...
|
|
|
Михайло БАЛКО
Перед празником Господнього Богоявлення Церква у богослужіннях звертається до своїх вірних: «Вифлеєм залишивши, преславне чудо, спішімо до Йордану душею гарячою і там побачимо страшне таїнство» (Світилен Утрені Передсвяття Богоявлення). Таїнство Богоявлення – це хрещення Господа нашого Ісуса Христа в ріці Йордані, під час якого об’являється Пресвята Трійця.
Детальніше...
|
|
|
о. Мирон Бендик, ректор
Стаття пана Хмільовського «Чи спроможемося на святість об’єднаного Божого люду…?» привернула увагу авторським баченням «єдиної помісної Католицької Церкви в Україні». У цій Церкві, з точки зору Автора, Глава УГКЦ мав би очолити Конференцію католицьких єпископів України, до складу якої увійшли б єпископи візантійсько-українського, латинського і візантійсько-русинського обрядів. Така структура сприяла б «творенню соборної України» і узгодила б «структуру Католицької Церкви в Україні з європейським стандартом», згідно з яким у державі має бути єдина Конференція католицьких єпископів різних обрядів.
Детальніше...
|
|
|
Володимир БОГЕНЧУК
На самому початку Євангелія від Матея зустрічаємо довгий список імен. Із цих слів розпочинається Новий Завіт. Родовід Христа є також і в євангелиста Луки (3, 23-38). Проте жоден інший опис земного життя Ісуса Христа не є повніший від того, що є у Євангелії від Матея. Перші шістнадцять стихів його Євангелія подають родовід Ісуса Христа від Адама до Давида і від Давида до сім’ї, в якій народився Ісус. Помилково вважати, що цей біблійний уривок не має великого значення чи є чимось зайвим.
Детальніше...
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
|