РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 14/09 Семінаристи помолилися Вечірню та Утреню з нагоди празника Воздвиження Хреста Господнього
- 10/09 Шестикурсники відвідали єпархіальний Карітас
- 07/09 Молитовне святкування Різдва Пресвятої Богородиці
- 07/09 Розпочалось навчання у Малій семінарії та на Підготовчих курсах
- 06/09 Студенти 6-го курсу ознайомилися з особливостями душпастирського служіння серед безхатченків
Найпопулярніше
- Іван Підлубний, «Гріх і покаяння у творі преподобного Івана Ліствичника "Ліствиця"» (науковий керівник – о. д-р. Роман Федько, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Богдан Піддубний, «Роль батька у сім’ї на основі книги Юзефа Августина "Бути батьком"» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- О. Михайло Зубрицький – літописець бойківського краю
- Микола Прунчак, «Етика подружнього життя в Ісламі» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Незалежність як особова зрілість
- Актуальність поеми «Мойсей» Івана Франка у сьогоденні
- Василь Хомин, «Боротьба з пристрастю гніву та здобуття чесноти лагідності у творчості Євагрія Понтійського (+399)» (науковий керівник – о. д-р Олег Чупа, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
Молоді роки Ісуса |
Ігор БРИНДАК В Євангелії нічого не говориться, що робив Ісус між 12 і 30-м роком свого життя. Чи є цьому якесь пояснення? Читаємо Євангеліє від святого Марка: «І вийшовши звідти, прибув у свою батьківщину, а слідом за ним пішли і його учні. Якже настала суботу, він почав навчати у синагозі. Багато з тих, що Його слухали, дивувались, кажучи: «Звідки це оте в нього? Що то за мудрість, що йому дано і такі чуда, що діються його руками? Хіба ж він не тесля?» (Мк. 6, 1 - 3). Отож, як бачимо, Ісуса знали в Назареті, як теслю. Як правило, людину з родом занять ототожнюють тоді, коли вона цим займається довший час. Це означає, що Спаситель займався в Назареті теслярською справою. Спочатку разом зі своїм опікуном Йосипом, а пізніше сам. Ігор БРИНДАК. Молоді роки Ісуса // "З любов'ю у світ" № 2 2015
|