Translate into...
Newsletter
- 17/07 Роман Ковівчак, «Заповідь любові до ворогів (Мт 5,43-48 і Лк 6,27-35). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент – о. ліц. Андрій Нискогуз)
- 16/07 Звернення з приводу мобілізації священнослужителів
- 14/07 Святоволодимирове християнське коріння української державності
- 12/07 Андрій Капустинський, «Антикантівська полеміка в "Теодицеї" бл. Антоніо Розміні» (науковий керівник – о. д-р. Богдан Завідняк, рецензент – о. ліц. Іван Гаваньо)
- 10/07 Моральна оцінка науково-технічного прогресу
Most Read
- Дмитро Білий, «Господня молитва (Мт 6,9-13; Лк 11,1-4). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Ростислав Приріз, рецензент – о.ліц. Андрій Нискогуз)
- Там, де замовкає наука
- Філософія – провідниця до богослов’я
- Дмитро Голик «Дівицтво і материнство Пресвятої Богородиці за книгою американського професора-богослова Бранта Пітра "Ісус Христос та єврейські коріння Діви Марії: Розкриття образу Матері Месії"» (наук. кер. – о. ліц. Іван Гаваньо, рец. – о. В.Тухлян)
- Микола Цмоканич, «Проблематика ґендерної ідеології у творчості Ґабріели Кубі», (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Моральна оцінка науково-технічного прогресу
- Релігія та наука: чи існує конфлікт?
У семінарії відбувся Чин Прощення [ФОТО] |
![]() |
![]() |
![]() |
Monday, 02 March 2020 08:10 | |||
По завершенні Вечірні о. Олег виголосив повчальне слово, у якому застановив братів задуматися над наближенням благодатного часу і провести його мудро, переосмислюючи своє життя. Зі слів духівника Чин Прощення торкається всього нашого життя, адже в ньому є присутнє покаяння, яке є необхідною складовою нашого духовного життя. Проповідник побажав братії в часі Великого Посту на прикладі молитви св. Єфрема здобути мудрість, терпеливість та лагідність. Відтак розпочався загальний Чин Прощення, під час якого брати мали нагоду виразити щирий жаль за гріховні вчинки, які скоїли супроти ближнього, а разом із тим вибачити всіх тих, які образили, скривдили, або провинились супроти них. Наприкінці отці та брати просили вибачення один в одного, подаючи руку як знак примирення, дружби, допомоги. Див.фоторепортаж:
|