Translate into...
Newsletter
- 05/09 розпочалося навчання у Малій семінарії та на Підготовчих курсах
- 01/09 Реколекції з нагоди початку навчального року
- 29/08 Вечірня з Литією з нагоди свята Усікновення
- 26/08 Початок навчального року
- 21/08 Дмитро ВИТІВСЬКИЙ, «Тринітарна антропологія» французького богослова Олів’є Клемана» (науковий керівник - о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
Most Read
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Віталій КУЛЬЧИЦЬКИЙ, «Вибір апостолів (Мр 3,13-19 і Лк 6,12-16). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент - о ліц. Ростислав Приріз)
- Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
Читайте свіжий номер семінарійного "Слова" |
![]() |
![]() |
![]() |
Saturday, 25 May 2024 08:53 | |||
У рубриці «Тема номеру» читач знайде цікаву статтю о. Мирона Бендика «Усе мистецтво з храму», де розкривається богословський сенс мистецтва. В храмі «в нас виростає "нова людина", яка являє собою мистецький твір Бого-людської співдії». Семінарист Богдан Фединяк у своїй статті розкриває значення та вплив християнської релігії на поганські народи, розповідає, яким чином відбувався процес інкультурації в різних країнах та до якого культурного прогресу це призвело. Дмитро Білий пише про храм як будівлю, історію його виникнення, символічне значення його частин, розкриває богословські аспекти сакральної будівлі та наголошує на відповідальному ставленні християн до побудови та реконструкції церков. Роман Ковівчак представляє особливості сакральних зображень у східній та західній християнських традиціях. Назар Гришко описує еволюцію українського іконопису від давніх часів до сучасності, розкриваючи його значення як ключового елемента національної культурної спадщини. Дмитро Голик у своїй статті звертається до витоків українського мистецтва, щоб сформувати образ української ідентичності, яка формувалася протягом тисяч років. Михайло Білинський розповідає про історію української вишивки. Оскільки у 2024 р. випав 210-тий ювілей з Дня Народження великого кобзаря Тараса Шевченка, Олег Ортинський розкриває маловідому сторінку Шевченкової спадщини, а саме його образотворчі надбання. Дмитро Витівський пропонує розмислити на досить дискусійною темою – про спільні та відмінні риси між богослужіннями та театральними виставами. У статті під інтригуючою назвою «Банан на стіні» Микола Цмоканич роздумує над незвичайними проявами сучасного мистецтва, які можуть бути зовсім незрозумілими ширшому загалу. У рубриці «На гранях часу» Юрій Григель у своїй статті представляє постать ієромонаха Студитського уставу, відомого українського іконописця Ювеналій Йосифа Мокрицького. Микола Філь аналізує роман Павла Загребельного «Диво». Юрій Мацібора роздумує над питанням краси і її цінністю у житті кожної людини, розповідаючи, де її шукати. У рубриці «Церква та кінематограф» п. Ігор Бриндак, викладач Дрогобицької семінарії, коментує стрічку «Софі Шолль: останні дні», яка була знята німецьким режисером Марком Рагемундом.
|