|
Новини братства
|
|
Семінаристи Тарас Буричко та Іван Талайло були на зимових місіях у місті Донецьку (Донецько-Харківський екзархат), в о. Михаїла Заверчука. З 03.01 по 10.01 2010 року Божого вони допомагали священику на двох парохіях: Цариці Вервиці та Св. Миколая.
|
|
Новини братства
|
|
Цьогорічних Різдвяних свят семінаристи Андрій Стецик (V курс) та Михайло Балко (IVкурс) побували у громадах, які обслуговує о Богдан Матковський – парох сіл Сонячне, Федорівка та Червона Поляна Херсонської області, котрі належать до Одесько-Кримського екзархату УГКЦ.
|
|
Новини братства
|
|
Браття Павло Гачан і Володимир Улян, вперше за час навчання у семінарії мали змогу побувати на місіях на південній Україні, а саме в Херсонській області, Скадовський район с. Тарасівка.
|
|
Новини братства
|
|
Браття Мар’ян Тупичак і Володимир Кішко на зимових канікулах з 06.01.10 по 09.01.10 перебували на місіях у Київській Архиєпархії, м. Фастів на парафії Св. Димитрія Побідоносця.
|
|
Слово-2008
|
Мар’яна Коркуна
«Кожна людина має право на життя, свободу, особисту недоторканість та захист від рабства». Ці права, встановлені Творцем, прописані у Загальній декларації прав людини, сьогодні особливо нівечаться тими, хто займається торгівлею людьми – новітніми рабовласниками. А проблема, що стосується, здавалось би, одиниць у нашій країні, набула величезного розміру. Адже практично кожен, хто хоче виїхати за кордон, аби там шукати кращої долі, може стати жертвою цього злочину.»
|
|
Слово-2007
|
|
Тарас Рисей Уже із заголовку статті відчутно певну антиномію, адже мирянин і підпілля – дещо несумісні поняття. Служіння мирян, насамперед, визначається християнським виходом у світ, яким би він не був жахливим і лякаючим. Але так може здатися лише тим, хто підпілля УГКЦ розглядає як «втечу від тоталітарного світу» і не більше. Натомість, справжня сутність християнського підпілля характеризується одночасно готовністю свідчення Христової Істини, а з иншого боку – прагненням зберегти Церкву в її недоторканній повноті. Тому і не дивно, що діяльність УГКЦ у ті часи супроводжується наростаючою динамікою – безустанним наступом і відходом.
|
|
Слово-2005
|
|
Підготував Андрій КОСАР Уже протягом півтора століття точаться дискусії у лоні УГКЦ щодо використання терміну „православний” у її богослужінні*. Диспути велися на різних рівнях: поміж єпископами, серед священиків а також між вірними. І хоча на даний час питання вжитку терміну „православний” у богослужінні УГКЦ вже не викликає гострих дискусій, як це було буквально десять років тому, та все-таки у деяких місцевостях цей термін і надалі не вживається у богослужінні, а спроби відновити його використання зустрічають спротив серед народу. А це, в свою чергу, означає, що для свідомості деяких людей слово „православний” ще дотепер продовжує бути чужим. Причиною цього є зміна значення слова, яка, можемо припустити, відбулася всередині ХІХ ст., бо саме із цього моменту починають лунати пропозиції щодо заміни слова „православний” на слово „правовірний” або повністю вилучити це слово з богослужбового вжитку. Для того, щоб розкрити первинне значення цього слова, – а це зможемо зробити лише тоді, коли з’ясуємо деякі моменти його походження
|
|
|
<< Початок < Попередня 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 Наступна > Кінець >>
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |