|
Життя прожити – не поле перейти |
|
|
|
о. д-р Мирон БЕНДИК
У цій народній мудрості міститься відчуття мудрості біблійної, в якій людське життя прирівнюється до шляху. Народна мудрість вказує на складність життєвого шляху: перейти поле незрівнянно легше, ніж перейти життя. У чому ж складність життєвого шляху? Ми всі знаємо, що цей шлях не є однозначно успішний чи безуспішний, щасливий чи нещасливий. Від чого ж залежить його успішність?
|
Звідки береться Благодатний вогонь? |
|
|
|
Ігор БРИНДАК
Останнім часом ряд наших читачів хотіли почути позицію Церкви стосовно так званого «Єрусалимського вогню». І хоча цей номер не пасхальний, проте на бажання читачів даємо відповідь. Під Єрусалимським вогнем розуміють той вогонь, який у Велику суботу виносить із Кувуклії (Гробу Господнього) Храму Воскресіння Христового єрусалимський патріарх, який пізніше розвозять по цілому світу. Його ще називають «Благодатним вогнем» або «Святим світлом».
|
|
Сила Божа в людській немочі виявляється… |
|
|
|
о. Мирон Бендик, ректор ДДС

Ці слова апостола Павла (пор. ІІ Кор. 12, 9) найкраще підходять до нашої семінарії, зокрема, до її початків. Саме вони складають передісторію її офіційного постання 1996 року. А цій передісторії щонайменше вісім років. Першою нагодою задуматись про потребу семінарії стали святкування 1000-річчя Хрещення України 1988 року. Під час ювілейних богослужінь, що їх підпільна УГКЦ почала проводити прилюдно, всі ми – і священики, і миряни – зустрілися з проблемою недостатнього числа священиків. Із кожним богослужінням людей ставало дедалі більше, а нестача священиків – щораз очевиднішою. До нас підходили молоді люди, які бажали стати священиками і просили про сприяння. Тоді ми глибоко пережили нашу людську неміч, коли не залишається нічого іншого, як покладатися виключно на Бога і Його силу.
|
«Я оповів про справедливість на великім зборі...» (Пс 40,10) |
|
|
|
Ендрю Квінлан, викладач ДДС
Вступні слова з Послання апостола Павла до Євреїв чітко демонструють, що віра Церкви базується на Божому Слові. Він пише: «Багаторазово й багатьма способами Бог говорив колись до батьків наших через пророків. За останніх же оцих днів він говорив до нас через Сина, якого зробив спадкоємцем усього і яким створив віки» (Євр 1,1-2). Найбільш правдиве та достовірне знання про Бога, яке ми маємо, це те, яке Він Сам дав нам у Своєму Слові. Ми також знаємо, що це Боже Слово, яке свідчить нам про Нього, було записане – спочатку пророками у Старому Завіті, а потім апостолами та їхніми супутниками у Новому.
|
|
|
|
<< Початок < Попередня 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 Наступна > Кінець >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |