РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 14/08 О. Михайло Зубрицький – літописець бойківського краю
- 12/08 Микола Прунчак, «Етика подружнього життя в Ісламі» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – ліц. Василь Салій)
- 11/08 Як сьогодні будувати рідну Хату? Роздуми з митрополитом Андреєм
- 08/08 Іван Підлубний, «Гріх і покаяння у творі преподобного Івана Ліствичника "Ліствиця"» (науковий керівник – о. д-р. Роман Федько, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- 06/08 Роль УГКЦ у плеканні української культурно-національної ідентичності в ХІХ-ХХ ст.
Найпопулярніше
- Релігія та наука: чи існує конфлікт?
- Моральна оцінка науково-технічного прогресу
- Історія розвитку проповідництва
- Іван Підлубний, «Гріх і покаяння у творі преподобного Івана Ліствичника "Ліствиця"» (науковий керівник – о. д-р. Роман Федько, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Юрій Губик, «Покаяння згідно з твором святого Йоана Золотоустого "Бесіди про покаяння"» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. д-р Володимир Івасівка)
- Максим Дохняк, «Психологічний аспект пастирського супроводу дітей внутрішньо переміщених осіб» (науковий керівник – п. Бісик Мар’яна, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Чи можна довіряти теоріям еволюції?
Молитва, як покута у Сповіді |
![]() |
![]() |
![]() |
Ігор БРИНДАК
Однак, повернемося до самого запитання. Багато людей вважають покуту, яка дається при Сповіді покаранням. Насправді, і сама Сповідь, і задана на ній покута – є лікуванням. Тобто, завданням сповідника – є вилікувати людину від духовних недуг, подібно, як лікар лікує від недуг тілесних. А якщо так, то тоді молитва є цілком відповідними ліками. Ігор БРИНДАК. Молитва, як покута у Сповіді // "З любов'ю у світ" №3 2017
|