РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 25/09 Семінаристи помолилися Вечірню з Литією напередодні свята Переставлення Йоана Богослова
- 25/09 У семінарії освятили пожертвувані комплекти літургійних риз
- 24/09 Студенти VI-го курсу ДДС поспілкувались з військовим капеланом
- 14/09 Семінаристи помолилися Вечірню та Утреню з нагоди празника Воздвиження Хреста Господнього
- 10/09 Шестикурсники відвідали єпархіальний Карітас
Найпопулярніше
- Іван Підлубний, «Гріх і покаяння у творі преподобного Івана Ліствичника "Ліствиця"» (науковий керівник – о. д-р. Роман Федько, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- О. Михайло Зубрицький – літописець бойківського краю
- Актуальність поеми «Мойсей» Івана Франка у сьогоденні
- Микола Прунчак, «Етика подружнього життя в Ісламі» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Незалежність як особова зрілість
- Василь Хомин, «Боротьба з пристрастю гніву та здобуття чесноти лагідності у творчості Євагрія Понтійського (+399)» (науковий керівник – о. д-р Олег Чупа, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
Слово №67: Християнин і матеріальні блага |
П'ятниця, 04 листопада 2016 14:57 | |||
Бачимо сьогодні в Україні цікаву ситуацію: велика частина населення живе на межі бідності, ледве зводячи кінці з кінцями через матеріальну скруту. Натомість інший прошарок українського суспільства володіє величезними статками (що добре підтверджують оприлюднені електронні декларації владної верхівки країни), і маючи явний надмір матеріального багатства, бажає мати ще більше. Між цими групами людей постала величезна прірва, це немов 2 різні світи зі своїми правилами і цілями. Як же тоді правильно ставитись до матеріальних благ? До якої межі їх можна вважати добром, а коли вони починають губити людину? Чи завжди багатство зло, а вбогість – чеснота? Які проблеми у нашому суспільстві викликані невмінням розпоряджатися матеріальними благами? На всі ці запитання намагатиметься відповісти черговий номер семінарійного журналу «Слово». Тема номеру: Вступна стаття ректора семінарії о. Мирона Бендика «Я схиляюсь перед матерією, через яку прийшло моє спасіння» (Іван Дамаскин) пояснює, як християнин повинен ставитись до речей матеріального світу, які його оточують, яке місце в ієрархії цінностей вони повинні займати. Андрій Витівський у статті «Сезон полювання на долар» демонструє негативні наслідки споживацтва. Пристрасть грошолюбства на прикладі вчення Св. Отців, описана у статті Василя Салія «Корінь усякого лиха…» (1 Тим 6,10). Читач дізнається про гріхи проти 7 і 10 заповідей (Володимр Тухлян «Не кради, не пожадай нічого того, що є власністю ближнього твого: 7 і 10 Божі Заповіді»), а також зможе замислитись над проблемою заробітчанства в Україні (Андрій Лоїш «За межами, або пошук шляхів виживання»). На гранях часу: Редколегія поспілкувалась на тему жертовності з заступником директора БФ «Карітас СДЄ» о. Ігорем Шведом. Текст інтерв’ю читайте у цьому номері. Володимир Литвин заторкує дуже актуальну і болючу проблему українського суспільства – корупцію («Корупція – гріх чи закономірність?»). У статті Михайла Бринька «Від десятини до пожертви» читач знайде відповідь на запитання, для чого даємо пожертву на Церкву? Про феномен безсрібництва на прикладі свв. Косми та Дам’яна пише Віталій Миська («Безрібники: даром отримали – даром давайте» (Мт 10,8). Андрій Нискогуз пропонує роздумати над книгою Еріха Фрома «Мати чи бути?», а Ігор Бриндак над фільмом «Ромеро» («Вбивство у Сан-Сальвадорі»). Подих скинії: У рубриці «Святе Письмо» Роман Садовий пропонує поглянути на життя і діяльність ізраїльського царя Соломона («Соломон: мудрість та багатство»). Що таке індикт пояснює стаття д-ра Ендрю Квінлана «Індикт. Початок церковного року». Отець Михайло Олійник описує особливості Вишенської іконописної школи («Місто Вишня та малярський осередок у XVII-сер.XVIII ст.»). У рубриці "Духовність" читач знайде відповідь о. Івана Гаваня на запитання «Чому Царство Небесне належить «Вбогим духом» (пор. Мт 5,3)? Семінарія: Тут увазі читачів пропонується інтерв’ю з першокурсниками, поезію, літопис а також призовий кросворд.
|