РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 17/07 Роман Ковівчак, «Заповідь любові до ворогів (Мт 5,43-48 і Лк 6,27-35). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент – о. ліц. Андрій Нискогуз)
- 16/07 Звернення з приводу мобілізації священнослужителів
- 14/07 Святоволодимирове християнське коріння української державності
- 12/07 Андрій Капустинський, «Антикантівська полеміка в "Теодицеї" бл. Антоніо Розміні» (науковий керівник – о. д-р. Богдан Завідняк, рецензент – о. ліц. Іван Гаваньо)
- 10/07 Моральна оцінка науково-технічного прогресу
Найпопулярніше
- Дмитро Білий, «Господня молитва (Мт 6,9-13; Лк 11,1-4). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Ростислав Приріз, рецензент – о.ліц. Андрій Нискогуз)
- Там, де замовкає наука
- Філософія – провідниця до богослов’я
- Дмитро Голик «Дівицтво і материнство Пресвятої Богородиці за книгою американського професора-богослова Бранта Пітра "Ісус Христос та єврейські коріння Діви Марії: Розкриття образу Матері Месії"» (наук. кер. – о. ліц. Іван Гаваньо, рец. – о. В.Тухлян)
- Микола Цмоканич, «Проблематика ґендерної ідеології у творчості Ґабріели Кубі», (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Моральна оцінка науково-технічного прогресу
- Релігія та наука: чи існує конфлікт?
Реколекції Братства |
![]() |
![]() |
![]() |
Субота, 06 грудня 2014 16:46 | |||
В перший день реколекцій владика Григорій пояснив, чим для кожного семінариста має бути участь у Братстві: "Ми вступаємо в Братство, маючи чітку мету: щоб воно було для нас ще одним інструментом підготовки до служіння Богу. Воно має сприяти нашому духовному зросту. Це його головне завдання." Владика наголосив, що "сила Братства в тому, що ми є спільні і всі наші дії скріплюємо молитвою." Єпископ базував свою науку на досвіді засновника Братства "Введення в храм Пресвятої Богородиці" о. Ісидора Дольницького. Отець Ісидор, духівник Львівської семінарії у пердвоєнний час, проводив паралелі між перебуванням Марії у храмі і семінариста у семінарії. Відштовхуючись від напрацювань Дольницького, владика Григорій зробив акцент на 2 основних заняттях Марії у храмі: духовному читанні і молитві. Говорячи про духовне читання, архиєрей наголосив, що воно повинне включати не лише розум, а й волю: "Розум допомагає застановитись над прочитаним, а воля пробуджує гарячі почуття і бажання це робити." Значну частину реколекційної науки зайняли розважання над темою молитви. Владика ставить Богородицю, як зразок і говорить про час, предмет і спосіб молитви. Все, що Марія мала, не далось їй просто так, а через важкий труд і безперестанну молитву. Якими текстами молилася Марія? Текстами з Псалтиря, бо ця книга містить в собі коротко все те, що є в Святому Письмі. "Причина молитви - бажання любові," - підсумував єпископ. Владика Григорій наголосив на важливості розважання над Божим Промислом, як це робила Марія у храмі. З цього розважання випливають 3 важливі наслідки: 1) людина знаходить присутність Божого діяння у своєму житті; 2) це розважання спонукає її дякувати Богу; 3) людина старається ще ревніше жити за законом Божим. На останок владика порадив братчикам бути вдячними Богу за всі ласки, які вони отримали у своєму житті. Дякувати слід не лише за радісні моменти, а й за труднощі, бо за Іваном Золотоустим, "подяка в труднощах подібна до подвигу мучеництва". Але подяка має завжди йти в парі з покорою. На завершення реколекцій владика побажав братчикам щоб "празник був для нас нагодою підійти ближче до Господа."
|