РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 21/08 Дмитро ВИТІВСЬКИЙ, «Тринітарна антропологія» французького богослова Олів’є Клемана» (науковий керівник - о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 18/08 Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
- 15/08 Михайло ЖАК, «Значення молитви в особистісному розвитку людини» (науковий керівник – п. Мар’яна Бісик, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/08 Володимир КОЗАР, «Діва Марія у контексті християнсько-ісламського діалогу» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 09/08 Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
Найпопулярніше
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
Реколекції Братства |
![]() |
![]() |
![]() |
Субота, 06 грудня 2014 16:46 | |||
В перший день реколекцій владика Григорій пояснив, чим для кожного семінариста має бути участь у Братстві: "Ми вступаємо в Братство, маючи чітку мету: щоб воно було для нас ще одним інструментом підготовки до служіння Богу. Воно має сприяти нашому духовному зросту. Це його головне завдання." Владика наголосив, що "сила Братства в тому, що ми є спільні і всі наші дії скріплюємо молитвою." Єпископ базував свою науку на досвіді засновника Братства "Введення в храм Пресвятої Богородиці" о. Ісидора Дольницького. Отець Ісидор, духівник Львівської семінарії у пердвоєнний час, проводив паралелі між перебуванням Марії у храмі і семінариста у семінарії. Відштовхуючись від напрацювань Дольницького, владика Григорій зробив акцент на 2 основних заняттях Марії у храмі: духовному читанні і молитві. Говорячи про духовне читання, архиєрей наголосив, що воно повинне включати не лише розум, а й волю: "Розум допомагає застановитись над прочитаним, а воля пробуджує гарячі почуття і бажання це робити." Значну частину реколекційної науки зайняли розважання над темою молитви. Владика ставить Богородицю, як зразок і говорить про час, предмет і спосіб молитви. Все, що Марія мала, не далось їй просто так, а через важкий труд і безперестанну молитву. Якими текстами молилася Марія? Текстами з Псалтиря, бо ця книга містить в собі коротко все те, що є в Святому Письмі. "Причина молитви - бажання любові," - підсумував єпископ. Владика Григорій наголосив на важливості розважання над Божим Промислом, як це робила Марія у храмі. З цього розважання випливають 3 важливі наслідки: 1) людина знаходить присутність Божого діяння у своєму житті; 2) це розважання спонукає її дякувати Богу; 3) людина старається ще ревніше жити за законом Божим. На останок владика порадив братчикам бути вдячними Богу за всі ласки, які вони отримали у своєму житті. Дякувати слід не лише за радісні моменти, а й за труднощі, бо за Іваном Золотоустим, "подяка в труднощах подібна до подвигу мучеництва". Але подяка має завжди йти в парі з покорою. На завершення реколекцій владика побажав братчикам щоб "празник був для нас нагодою підійти ближче до Господа."
|