РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 07/09 Вибори нового семінарійного декана
- 06/09 Шестикурсники ознайомилися з особливостями душпастирського служіння на одній з міських парафій
- 05/09 Розпочалося навчання у Малій семінарії та на Підготовчих курсах
- 01/09 Реколекції з нагоди початку навчального року
- 29/08 Вечірня з Литією з нагоди свята Усікновення
Найпопулярніше
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Віталій КУЛЬЧИЦЬКИЙ, «Вибір апостолів (Мр 3,13-19 і Лк 6,12-16). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент - о ліц. Ростислав Приріз)
- Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
Дрогобицька духовна семінарія видала нову книгу про літургійне богословʼя |
![]() |
![]() |
![]() |
Четвер, 01 вересня 2022 09:27 | |||
Пояснюючи назву книги, у передмові автор пише: «Літургійне священнодійство це не лише зовнішній обряд. За ним криється глибока внутрішня сутність. На це вказує слов’янське слово «богослужіння», яке вживаємо на означення Літургії Церкви. Тобто йдеться про Боже служіння. Невипадково Божественна Літургія у візантійському обряді розпочинається словами диякона: «Время єже сотворити Господеві» (з церковнослов. – «Пора Господеві діяти»), тобто «Прийшов час, коли має діяти Господь». Вся зовнішня краса є створена людиною для того, щоб підкреслити величність літургійного моменту. Бо ж діє не будь-хто, а сам Господь! Важливо не перешкоджати Йому «послужити» через літургійне священнодійство кожній людині зокрема і Церкві загалом. Але ще важливіше усвідомити це самому і сприяти, щоб й інші крізь молитовні тексти і піснеспіви, церемонії і форми зауважили діяння Боже» (с.3-4).
|