РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 09/08 Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- 06/08 Яків-Микола КРИВЕЦЬКИЙ, «Військове капеланство УГКЦ в Україні. Канонічні та юридичні аспекти» (науковий керівник – о. ліц. Олег Цимбалюк, рецензент - о ліц. Петро Войтович)
- 03/08 Віталій КУЛЬЧИЦЬКИЙ, «Вибір апостолів (Мр 3,13-19 і Лк 6,12-16). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент - о ліц. Ростислав Приріз)
- 01/08 Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- 28/07 Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
Найпопулярніше
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
Аборт як засіб порятунку? |
![]() |
![]() |
![]() |
А ще швидше, коли Архангел Гавриїл з’явився батьку Йоана Хрестителя – святому Захарії, то про його майбутнього сина сказав наступне: «Він буде Великий в очах Господніх, не питиме ні вина, ні напою п’янкого, і сповниться Духом Святим вже з лона матері своєї» (Лк 1, 15). Власне, наповнення Духом Святим і сталося, коли до Єлизавети прийшла Богородиця. Загальний контекст цих Євангельських уривків показує, що ембріон у материнському лоні є вже повноправною людиною. А тому будь-яке посягання на нього є посяганням на людське життя і порушенням Божої заповіді: «Не вбий». Отож, якщо не можна вбивати людину тільки за те, що вона має якісь фізичні чи психічні вади, то зрозуміло, що не можна робити і аборт з таких причин. І так само, як не можна когось вбивати, щоб використати його органи для трансплантації, навіть якщо б ця трансплантація комусь врятувала життя, то зрозуміло, що й аборт з мотивів порятунку теж не є виправданим. У будь-яких інших випадках, якщо б ви хотіли дізнатися, чи аборт дозволений, так само уявіть аналогічну ситуацію, чи можна з таких мотивів вбити людину. А якщо ви читали у нашому часописі рубрику «Листи Пілігрима», то знаєте, що аборти мають набагато гірші наслідки, ніж народження дитини. Ігор Бриндак, Аборт як засіб порятунку? // З любов’ю у світ №12 2018
|