РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 12/08 Володимир КОЗАР, «Діва Марія у контексті християнсько-ісламського діалогу» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 09/08 Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- 06/08 Яків-Микола КРИВЕЦЬКИЙ, «Військове капеланство УГКЦ в Україні. Канонічні та юридичні аспекти» (науковий керівник – о. ліц. Олег Цимбалюк, рецензент - о ліц. Петро Войтович)
- 03/08 Віталій КУЛЬЧИЦЬКИЙ, «Вибір апостолів (Мр 3,13-19 і Лк 6,12-16). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент - о ліц. Ростислав Приріз)
- 01/08 Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
Найпопулярніше
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
Для чого над померлими читають «Псалтир»? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ігор БРИНДАК
По перше, псалми - це Біблійні молитви, вони є частиною канону Святого Письма, а це означає, що були написані під впливом Святого Духа. По друге, у псалмах описуються різні життєві ситуації людини, в тому числі і біль втрати і надія на те, що Бог нас ніколи не залишить і т.д. Це все дає моральну допомогу родині та близьким усопшого. По третє, у Святому Письмі є прямий заклик до християн: «Проказуйте між собою вголос псалми й гімни та духовні пісні» (Еф., 5, 19). Зрозуміло, що цей заклик має ширше значення і стосується не тільки молитов над покійним. Варто нагадати, що псалми також входять у більшість церковних богослужінь. Але, в нашому випадку, вони також цілком підходять. Прямої заповіді читати над померлим «Псалтир» не має. Але є заповідь Любові до ближнього, яка стосується також і тих, хто вже відійшов. А читання псалмів є частиною виявлення цієї любові. Хоча вона може виявлятися і в інший спосіб, як вже згадувалося вище. Ігор БРИНДАК. Для чого над померлими читають «Псалтир»? // "З любов'ю у світ" № 10 2017
|