РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 05/09 розпочалося навчання у Малій семінарії та на Підготовчих курсах
- 01/09 Реколекції з нагоди початку навчального року
- 29/08 Вечірня з Литією з нагоди свята Усікновення
- 26/08 Початок навчального року
- 21/08 Дмитро ВИТІВСЬКИЙ, «Тринітарна антропологія» французького богослова Олів’є Клемана» (науковий керівник - о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
Найпопулярніше
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Віталій КУЛЬЧИЦЬКИЙ, «Вибір апостолів (Мр 3,13-19 і Лк 6,12-16). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент - о ліц. Ростислав Приріз)
- Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
Побачила світ чергова цікава книга о. д-ра Мирона Бендика про богословʼя |
![]() |
![]() |
![]() |
Четвер, 05 вересня 2024 07:11 | |||
У книзі, в основі якої покладено курс лекцій з порівняльного богослов’я в Дрогобицькій духовній семінарії у 1998-2024 рр., автор представляє загальні риси богослов’я західної церковної традиції з перспективи Християнського Сходу. Попри складність (богословʼя Заходу має довгу історію і стає щораз більш плюралістичним), такі зіставлення й порівняння необхідні в сучасному багатокультурному і глобальному світі, бо допомагають повніше пізнати Богом об’явлену Істину. У вступі автор пише: "Чи має наша Церква власне богослов’я, не «західне» і не «східне», або ж не «римське (латинське)» і не «візантійське (московське)»? Відповідь на це питання має дві складові: по-перше, і римське, і візантійське богослов’я сумісні між собою, як історично були сумісними християнський Захід і християнський Схід. Тому питання не можна ставити в площину «або – або». По-друге, і римське, і візантійське богослов’я не є загальнозахідні чи загальносхідні. Поруч із ними можуть існувати й існують інші богослов’я, подібно як, крім Римської й Царгородської, існують також інші Церкви" (с. 9). Також о. д-р Мирон Бендик зазначає: «Внесок латинської й візантійської тралицій у сприймання єдиної спасительної богоодкровенної Традиції, принесеної на землю Сином Божим Ісусом Христом, безсумнівний. Богословський підхід до цих двох традицій споглядає їх у взаємо-доповненні. Що більш богословським буде такий підхід, то ближчими ставатимуть одна до одної чисельні Церкви, які виросли з цих традицій. Сприймання ж цих традицій із перспективи плюра-лізму культур допоможе належно їх оцінити й подивляти геніальність латинських і візантійських Отців Церкви» (с.185-186). З питань придбання книг видавництва Дрогобицької духовної семінарії запрошуємо звертатися до секретаріату семінарії або заповнити форму за посиланням.
Підписуйтесь ✅ і стежте за фото- і відео-матеріалами тут:
|