ВСТУПНА КАМПАНІЯ
Дрогобицька духовна семінарія
оголошує про набір студентів
- Інформація для вступників
- необхідні документи та вимоги - Пам'ятка вступникові
- Прийом документів
- З 2 червня по 4 липня 2025 з 11.00 по 15.00 год. (вул. Д. Галицького, 2 у м. Дрогобичі) - Вступні випробування
- 7-8 липня 2025 - Додаткова інформація - admin@dds.edu.ua,
0677751520
Translate into...
Newsletter
- 08/07 Олег ОРИТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- 04/07 Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- 30/06 Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- 21/06 Шістнадцять семінаристів отримали дипломи і нижчі свячення [оновлено, додано ВІДЕО]
- 02/06 Читайте новий випуск семінарійного часопису «Слово»
Most Read
- ЕФФАТА ДДС: "Взаємодія віри і науки на прикладі святої Гільдеґарди з Бінгена" (випуск №36) [ВІДЕО]
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Олег ОРИТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
Статевість – благословення чи тягар? |
![]() |
![]() |
![]() |
Володимир Тухлян
Проте у такі звичайнісінькі моменти народжуються особливі миті, які не тільки змінюють еталони стереотипів, але й дарують людям духовну радість. В той час, коли пасажири очікували прибуття свого автобуса, до зупинки підійшов елегантно вдягнутий чоловік. Коли повз нього проходила дівчина, яка вирізнялася з-поміж інших дорогим одягом і красою, а своєю легкою ходою заворожувала погляд усіх, хто її бачив, то цей чоловік повівся незвично, бо, на відміну від інших, не супроводив її поглядом. Це викликало здивування у молодої пари. Зауваживши це, чоловік підійшов до закоханої пари і, посміхаючись, чемно запитав: – Чому ви так на мене дивитеся? Для багатьох молодих людей виховання у сексуальній площині повинно починатися із позитивного ставлення до статевості. Невиправданим є сприймати статевість як щось нечисте та заборонне, викрадене в Бога ціною гріха. Бог створив людину разом з її пожаданнями для того, щоб вона користувалася ними для свого добра та інших. Важливо розуміти, що сексуальність – це не царина розваг та відпочинку. Нехтування Божими Заповідями приносить шкоду не Богові, а насамперед людині, бо сексуальні надмірності стають причиною її страждань . Достоєвський писав, що краса врятує світ, та це станеться з однією передумовою: якщо краса не погубить внутрішній світ людини! Господь доручив людям великий капітал сексуальності, і тільки правильне розуміння цього дару може приносити дивіденди. Як зауважує Йоганнес Гессе, для людини велике значення має думка про майбутнє, а тому тримати тіло і душу в чистоті є немовби священним обов’язком перед своїми дітьми . Невдовзі під’їхав автобус, у який, попрощавшись з цікавим співрозмовником, сіли хлопець і дівчина. Під час подорожі вони згадували слова незнайомця. Ця випадкова зустріч стала для них особливою, бо вони твердо вирішили прислухатися до слів незнайомця та втілювати їх у життя. Вони зрозуміли, що не можна сприймати статевість у дусі «споживацтва», «насолоди» чи «тягару», бо якщо статеву енергію не опанувати і не примусити її служити любові, то вона непомітно повертається проти людини. Пристрасна закоханість засліплює, а справжня любов відкриває очі. Любов дає змогу бачити духовне ядро іншої людини, її справжню сутність та ціннісний потенціал. Володимир ТУХЛЯН, Статевість – благословення чи тягар? // СЛОВО №4 (76)
|