Новини ДДС
|
18 березня 2012 р. Б. у Третю неділю Великого Посту, коли Церква торжественно поклоняється Чесному і Животворящому Хресту Господньому, на вулицях міста Дрогобича велика кількість духовенства і мирян побожно молились Хресну Дорогу. Десятки тисяч вірних та всі священики Дрогобицького деканату мали змогу порозважати над страстями Спасителя. Темою для розважань на цьогорічному Хресному ході стали роздуми над заповітом блаженнішого Патріярха Йосифа Сліпого. Семінаристи співом супроводжували Хресну ходу, а також несли великий процесійний хрест.
|
Новини ДДС
|
10 березня 2012 р. Б. дрогобицькі семінаристи святковою академією вшанували пам’ять Великої людини, славного Кобзаря, Сина українського народу Тараса Григоровича Шевченка. Організаторами академії стали студенти І курсу. Ізюминкою вечора був виступ семінарійного вокального ансамблю, який виконав написаний Тарасом Шевченком твір «Бандуристе, орле сизий».
|
Новини ДДС
|
5 березня 2012 р.Б. Преосвященний владика Ярослав (Приріз), Єпархіальний єпископ Самбірсько-Дрогобицький, призначив нового протосинкела єпархії. Ним став протоієрей Григорій Комар, священик Самбірсько-Дрогобицької єпархії та віце-ректор Дрогобицької Духовної семінарії. Цього ж дня владика Ярослав оголосив про це своє рішення під час зустрічей з єпархіальним духовенством у м. Трускавці, побажавши новопризначеному протосинкелу плідно звершувати своє відповідальне служіння на Славу Пресвятої Тройці та на користь Святої Матері Церкви.
|
Слово-2011
|
Петро Войтович
Коли вибухають кризи, люди частіше замислюються про майбутнє. Позаяк ніхто майбутнього не знає, починаються спекуляції на тему народних вірувань, забобонів, навіть пророцтв, в тому числі біблійних. Цим ми, котрі живемо у третьому тисячолітті, мало відрізняємося від середньовічних предків, котрі вбачали в неврожаї, епідемії, церковних розколах і політичних смутах ознаки кінця світу. Одразу ж знаходимо для цього серію «доказів» з різних біблійних текстів.
|
Слово-2011
|
о. Олег КЕКОШ
ІІ Ватиканський Собор у Декларації про християнське виховання наголошує на потребі душпастирства академічної молоді (ДХВ-10). Ідеться про те, щоб належно приготовані священики, монахи й монахині та світські спеціалісти надавали молоді (студентам) духовну, моральну та інтелектуальну підтримку. Церква називає молодих людей своєю надією і не боїться ставити їм відповідальні завдання у справі євангелізації. Власне, з молодими людьми Церква пов’язує надію на майбутнє: своє і світу. У цьому контексті дуже важливою справою є відповідна формація і виховання молодого покоління так, щоб різносторонньо розвиваючи свою особистість у співпраці з душпастирями, молода людина ставала Христовим апостолом у своєму середовищі. Апостольство мало б полягати у формуванні цього середовища (академічного, домашнього...) у християнському дусі, доповнюючи свідоцтво життя свідченням слова і жертвенної любові.
|
Новини ДДС
|
Розпочався Великий піст, який ще називають "духовною весною". Вступили у цю благодатну для духовного життя пору й семінаристи. 26 лютого 2012 р. Б. після завершення вечірні у Дрогобицькій Духовній Семінарії відбувся Чин прощення. Коли у храмі залунали стихири Пасхи, семінаристи і настоятелі мали змогу попросили прощення і простити один одному, щоб ввійти у святу Чотиридесятницю без тягарів образи та гніву. Після завершення цього чину розпочалися великопосні реколекції для семінаристів, які проводив ієромонах Пантелеймон (студит).
|
Слово-2011
|
Микола ВИТІВСЬКИЙ
«Вконтакті», «Facebook», «Twitter», «Connect», «Однокласники», «Skype», «Friendster»… Цей перелік можна було б ще продовжувати, але, думаю, що й без того кожен молодий читач вже зрозумів, про що йтиме мова в цій статті… Тож як охарактеризувати популярне тепер явище «соціальні мережі»? Це ще один здобуток цивілізації і технологічного прогресу, чи засіб масового (особливо для молоді) регресу? Більша частина молоді, очевидно, сприймає таке явище дуже позитивно напротивагу їхнім батькам, котрі часто не можуть, в прямому сенсі, вигнати своїх дітей з-за комп’ютера. Отож, спробуймо трішки поговорити про конфліктне тепер питання і висвітлити його якомога об’єктивніше…
|
|
|