РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 07/09 Вибори нового семінарійного декана
- 06/09 Шестикурсники ознайомилися з особливостями душпастирського служіння на одній з міських парафій
- 05/09 Розпочалося навчання у Малій семінарії та на Підготовчих курсах
- 01/09 Реколекції з нагоди початку навчального року
- 29/08 Вечірня з Литією з нагоди свята Усікновення
Найпопулярніше
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Віталій КУЛЬЧИЦЬКИЙ, «Вибір апостолів (Мр 3,13-19 і Лк 6,12-16). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент - о ліц. Ростислав Приріз)
- Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
Чудотворність ікони |
![]() |
![]() |
![]() |
Іван Гавриляк
Але для чого створена ікона? Для чого вона нам служить? На це питання відповідає Святий Отець Церкви Іван Дамаскин (+бл.750). Він пише наступне: «Бо тільки в одному, – пристосуванні до нас, які не можемо безпосередньо підноситись до споглядання і потребуємо відповідних та зрозумілих посередників, – можна вказати причину того, що приписуються образи тим, хто не має образу і форми тим, хто не має форми» . Якщо б Господь явився у всій своїй силі та славі, то це явлення було б згубним як для світу, так і для нас. Людина за своєю природою є духовно-тілесною істотою, а отже не може беспосередньо споглядати невидимого та невимовного Творця. Це означає, що Господь, Який нас любить і хоче нашого спасіння, використовує матеріальні речі для того, щоб наблизити нас до себе. Важливість ікони полягає не у матеріалі, фарбах, майстерності чи авторитеті іконописця, а в тому, що в ній присутня особа того, хто зображений. Іван ГАВРИЛЯК. Чудотворність ікони // СЛОВО № 1 (69) 2017
|