РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 21/08 Дмитро ВИТІВСЬКИЙ, «Тринітарна антропологія» французького богослова Олів’є Клемана» (науковий керівник - о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 18/08 Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
- 15/08 Михайло ЖАК, «Значення молитви в особистісному розвитку людини» (науковий керівник – п. Мар’яна Бісик, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/08 Володимир КОЗАР, «Діва Марія у контексті християнсько-ісламського діалогу» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 09/08 Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
Найпопулярніше
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
Бог відкриває себе у спільноті |
![]() |
![]() |
![]() |
Ростислав ПАЛЬЧИКЕВИЧ Господь сказав: «Де двоє або троє зберуться в Моє Ім’я, там Я серед них»(Мт 18, 20). Перше суспільство, в якому Бог об’являє Себе людині – це сім’я Адама і Єви. Як і перше подружжя прародичів, сучасна сім’я й надалі залишається особливим місцем Об’явлення Бога своєму творінню. Відкриття Себе не є абстрактним, а конкретним, і виявляється в любові, адже саме вона характеризує відносини Божих Осіб у Пресвятій Тройці. Дбаючи про місце свого Об’явлення, домашню wеркву, та піклуючись про неї, Господь завжди обдаровує її своєю благодаттю та щедрими дарами. Дитина є величним даром для кожної сім’ї, адже поява нової особи в ній – це збільшення «місця» для любові. В окремих випадках Господь дарує сім’ї дитину, котра має особливі потреби. Батьки не завжди можуть збагнути це і сприймають її як обтяжливість або випробовування. Ростислав ПАЛЬЧИКЕВИЧ. Бог відкриває себе у спільноті//СЛОВО № 4 (64) 2015-2016. с.30-31
|