ВСТУПНА КАМПАНІЯ
Дрогобицька духовна семінарія
оголошує про набір студентів
на 2024-2030
навчальні роки
- Інформація для вступників
- необхідні документи та вимоги - Пам'ятка вступникові
- Прийом документів
- З 1 червня по 5 липня 2024 з 11.00 по 15.00 год. (вул. Д. Галицького, 2 у м. Дрогобичі) - Вступні випробування
- 8-10 липня 2024 - Додаткова інформація - admin@dds.edu.ua,
0677751520
РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 30/06 Юрій Губик, «Покаяння згідно з твором святого Йоана Золотоустого "Бесіди про покаяння"» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. д-р Володимир Івасівка)
- 27/06 Релігія та наука: чи існує конфлікт?
- 25/06 Дмитро Голик «Дівицтво і материнство Пресвятої Богородиці за книгою американського професора-богослова Бранта Пітра "Ісус Христос та єврейські коріння Діви Марії: Розкриття образу Матері Месії"» (наук. кер. – о. ліц. Іван Гаваньо, рец. – о. В.Тухлян)
- 22/06 Микола Цмоканич, «Проблематика ґендерної ідеології у творчості Ґабріели Кубі», (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- 22/06 Там, де замовкає наука
Найпопулярніше
- Дмитро Білий, «Господня молитва (Мт 6,9-13; Лк 11,1-4). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Ростислав Приріз, рецензент – о.ліц. Андрій Нискогуз)
- Філософія – провідниця до богослов’я
- Там, де замовкає наука
- Микола Цмоканич, «Проблематика ґендерної ідеології у творчості Ґабріели Кубі», (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Дмитро Голик «Дівицтво і материнство Пресвятої Богородиці за книгою американського професора-богослова Бранта Пітра "Ісус Христос та єврейські коріння Діви Марії: Розкриття образу Матері Месії"» (наук. кер. – о. ліц. Іван Гаваньо, рец. – о. В.Тухлян)
- Релігія та наука: чи існує конфлікт?
- Юрій Губик, «Покаяння згідно з твором святого Йоана Золотоустого "Бесіди про покаяння"» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. д-р Володимир Івасівка)
Ікона як підручник для християнського подружжя |
Василь САЛІЙ Існує безліч книг, в яких на сотнях сторінок описано, що таке любов між чоловіком і жінкою, яким повинно бути досконале християнське подружжя, як мають виглядати стосунки у сім'ї. Важко повірити, однак уся ця інформація може бути поміщеною на одній іконі! Її сюжет, персонажі, численні символи допоможуть молільнику заглибитись у таємницю подружньої любові, споглянути приклад досконалих взаємин, знайти відповідь на чимало запитань, що виникають у ході сімейного співжиття. Ікона, про яку йдеться, носить назву «Зачаття Пресвятої Богородиці святою Анною». Зустріч Ця ікона також відома під іншою назвою – «Зустріч Йоакима й Анни». Однак, щоб зрозуміти її контекст, слід поглянути на події, що передували цій зустрічі. Йоаким і Анна – батьки Богородиці, подружжя, яке у злагоді проживало неподалік Овечих воріт Єрусалима. Подруги дожили до глибокої старості не маючи дітей. Бездітність у древньому Ізраїлі вважалась карою за гріхи, прокляттям. Йоаким був священиком. Одного разу первосвященик не прийняв дари, які Йоаким намагався принести в жертву Богові. Це так засмутило Йоакима, що він у великому смутку пішов у пустелю, де 40 днів провів у пості та молитві. В цей же час і Анна не переставала взивати зі сльозами до Господа, щоб позбавив її такої ганьби. Щира молитва святих подругів була почута: до кожного з них окремо з'являється ангел, який сповіщає, що у них народиться дочка. Очікування таємниці Позаду подружжя бачимо два будинки. Будинок, що знаходиться ліворуч, належить Йоакимові, а той, що праворуч, – Анні. Входи до обох будинків широко відкриті, немає дверей, віконниць, однак те, що в них всередині, покрите пеленою темряви. Темрява символізує священність, недоступність, вказує на таємницю, яка прихована від сторонніх очей. Слід спочатку втихомирити свої почуття, щоб могти цю таємницю відкрити. Заслона темряви повинна допомогти це зробити, підготувати нас, зробити спроможними збагнути незбагненну тайну. Притча про два будинки Щоб передати єдність чоловіка та жінки, ікона нам нагадує притчу про два будинки. Один з них репрезентує чоловіка, інший – жінку. Вони різні на вигляд, але рівні за гідністю, разом дахами ніби линуть до неба. Обидва зведені на спільній основі, яка нагадує царський престол. Спільна основа вказує, що у шлюбі чоловік і жінка є абсолютною єдністю. Василь САЛІЙ. Ікона як підручник для християнського подружжя//СЛОВО № 4 (64) 2015-2016. с.6
|