Євген Карпінець
Світ жорстокий. У ньому достатньо несправедливості, воєн і насильства, чимало брехні та підлості. Через це він сповнюється ненависті, зла і страху, а людина в морі цього нещастя відчуває себе сірою мишею на острові безпорадності та самотності. І допоки «світ цей у злі лежить» (1Йо 5,19), здається, що це жахіття триватиме вічно.
|
|
п. Ендрю Квінлан, викладач ДДС
Найпростішою відповіддю на запитання «Що таке молитва?» є таке: «Молитва – це розмова з Богом». Проте дозріваючи в досвіді «спілкування з Богом», ми починаємо розуміти, що слухати Бога є настільки ж важливо, як і промовляти до Нього. Але що означає слухати Бога? Відповідь проста. Більшість з нас мають багато про що «сказати Богові» – важливі речі в нашому житті, про які, на нашу думку, Він повинен знати.
|
Людина для суботи, чи субота для людини? |
|
|
|
Іван Гавриляк
Уважно читаючи Святе Письмо, можна помітити, як багато разів у книгах Старого Завіту наголошується на важливості збереження суботи. За Законом Мойсея, порушувати суботу – означає в цей день працювати. Але чому встановлено святкувати саме суботу, а не понеділок, середу чи якийсь інший день тижня? – Насправді коли Господь заповідав святкувати цей день, то зовсім не мав на увазі суботу як конкретний день тижня.
|
«Ми не можемо жити без святкування дня Господнього» |
|
|
|
Василь Салій
304 рік. На троні Римської імперії сидить цісар Діоклетіан, який проводить жорстоку кампанію проти християн. У північно-африканському місті Абітині імперська влада заарештовує групу християн з 49 чоловік, які були заскочені під час недільної відправи Євхаристії. 12 лютого відбувся допит, документальні акти якого збереглись до сьогодні. Проконсул звинувачує пресвітера Сатурнина: «Ти повівся всупереч розпорядженням імператорів і цісарів, збираючи разом цих людей».
|
Літургійний рік: Що? Як? Коли? |
|
|
|
Іван Іваненко
Дорогий читачу! Хочу звернути твою увагу на один з найважливіших елементів нашого обряду – літургійний рік. Що це таке? Літургійний рік – це певна літургійна впорядкованість ритму церковного життя, яка включає в себе усю складову свят, неділь і постів. Свята поділяються на Господські та Богородичні, рухомі й нерухомі; пости є однодневні, строгі та звичайні; є й періоди звільненння від посту (загальниці).
|
Християнський вимір святкування державних свят |
|
|
|
Олег Вовк
Практикуючий християнин кожної неділі і свята намагається приходити до церкви. В цьому немає чогось незвичного, бо таким чином ми виконуємо третю церковну заповідь, тобто у неділі і свята беремо участь у Святій Літургії. А як ставитися до державних свят, визначних дат в історії нашої країни? Адже знаємо, що крім свят, пов’язаних з життям Церкви, є ще й інші, часом трагічні або радісні дні-спогади минулого нашого народу.
|
«Господи, Боже наш… що той чоловік, що згадуєш про нього, або людська істота, що про неї дбаєш?» (Пс 8, 2.5). |
|
|
|
о. Мирон Бендик, ректор ДДС
Такими словами цар Давид, автор і перший виконавець псалмів, поетично захоплюється людиною, виспівує їй величальний гимн. Зауважмо: прослава Давидом людини починається з його звернення до Бога. Бо й справді, адекватним мірилом людини є не природа чи суспільство, а Сам Бог. Він є Творцем людини, вкладаючи в неї Свій образ. Тому початки людства, в тому числі й кожного з нас, сходять до Творця.
|
«Ти знаєш, що ти людина?..» |
|
|
|
Євген Карпінець
Усі ми, люди, є однакові, бо створені на образ і подобу Божу. Водночас усі ми й різні, особливі, бо немає в цьому світі двох однакових осіб, хоч би зовнішньо вони були б схожі, як дві краплі води, проте їхній внутрішній світ, уподобання і чимало іншого суттєво відрізнятимуться. Господь у кожного з нас у своєму задумі вклав щось особливе.
|
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Наступна > Кінець >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |